top of page
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
    Nee, helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren. Controleer dus altijd goed je order en persoonlijke gegevens voordat je je bestelling definitief maakt.
  • Hoe plaats ik een bestelling?
    Stap 1: Plaats de gewenste items in je winkelmand. Stap 2: Klik rechtsboven op je winkelmand en vervolgens op ‘ga door naar afrekenen’. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig. Stap 3: Kies je voor de gewenste bezorgoptie. Let op! Bestellingen die niet door de brievenbus passen worden automatisch als pakket verzonden. Stap 4: Kies je een gewenste betaalmethode. Stap 5: Tot slot vink je aan dat je de algemene voorwaarden accepteert en klik je op de button ‘plaats bestelling’ om je bestelling definitief te maken.
  • Is mijn betaling gelukt?
    Mocht je een betaling hebben gedaan maar geen orderbevestiging hebben ontvangen en weet je niet of de bestelling nu goed gegaan is? - Kijk even op je eigen bankafschrift na of het bedrag is afgeschreven. Het kan zijn dat de order bevestiging iets later binnenkomt dan normaal. Ontvang je geen bevestiging van je bestelling? Neem dan even contact met ons op! - Zie je de betaling niet terug? Neem dan even contact op met ons op onder vermelding van je naam. Wij kijken dan voor jou of de betaling goed is doorgekomen. Weet je zeker dat je betaling niet goed is doorgekomen? Dan is je bestelling ook niet geplaatst. Dit betekent dat je je bestelling opnieuw moet plaatsen en ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.
  • Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?
    IDeal Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling. Creditcard Als je kiest voor een betaling met creditcard, geef je eerst aan welk type creditkaart of debitkaart je wilt gaan gebruiken. Vervolgens vul je je creditcardnummer, vervaldatum, CID/CVC-code (staat vaak op de achterkant van je kaart) en eventueel een extra wachtwoord in. Mocht je items retour sturen dan wordt het bedrag hiervan binnen zes weken op je creditcard teruggestort.
  • Hoe kan ik een kortingscode toevoegen of betalen met mijn cadeaukaart?
    Een kortingscode kun je invoeren tijdens het afrekenen. De kortingscode voer je bij “Pas kortingscode toe” in. Per bestelling kun je één kortingscode gebruiken. - Kortingscodes kunnen niet achteraf verrekend worden. - Kortingscodes kunnen niet toegepast worden op sale artikelen
  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Ja, je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten van ons terug. De kosten voor het retoursturen zijn echter wel voor jouw rekening. Je bent er ook zelf verantwoordelijk voor dat het product op een goede wijze verzonden wordt en bij ons aankomt. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden aan ons. Indien je iets retour wilt sturen kun je het retourformulier op onze website downloaden (op de contactpagina), printen, invullen en naar ons e-mailen. Heb je geen printer dan mag je ons ook een e-mail sturen met de gegevens die gevraagd worden op het retourformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten, mits wij het product in goede orde al retour hebben ontvangen.
  • Enter your answer here
  • Mijn pakket is nog niet geleverd, wat nu?"
    Het kan voorkomen dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen. Wij adviseren je om eerst goed de track & trace code te bekijken. Daar staat aangegeven wat de status is van de levering. Wanneer je hebt gekozen voor een brievenbuspakket, dan heb je geen track & trace code ontvangen. De levering van postzending of brievenbuspakketje kan vaak wat langer duren en deze worden niet bezorgd op zondag en maandag. Mocht je er toch niet uitkomen? Neem dan even contact met ons op onder vermelding van je ordernummer.
  • Welke verzendmethodes gebruiken jullie?
    Je kunt bij het afrekenen – afhankelijk van je bestelling- kiezen tussen verzending via post, brievenbuspakket of als normaal pakket. De beschikbare verzendmethodes worden automatisch afgestemd op jouw bestelling. Bestel je bijvoorbeeld een kledingitem dan zul je dus geen gebruik kunnen maken van verzending via de post of een brievenbuspakket, aangezien het item niet door de brievenbus past. De kosten van de opties staan hieronder vermeld. Post -1,95 Excl. Track and trace Dit betreft een verzending in enveloppe die dus door de brievenbus past. Ideaal voor kleine sieraden. DHL brievenbuspakket – 4,10 euro Incl. Track and trace Dit pakketje past in de brievenbus en hoef je dus niet speciaal voor thuis te blijven. Je ontvangt wel een track & trace code. Hiermee kun je jouw brievenbuspakketje volgen tot het moment dat het op je deurmat ligt! Houd er wel rekening mee dat het soms iets langer kan duren voor jouw brievenbuspakketje wordt afgeleverd ten opzichte van de verzendmethode DHL pakket. DHL pakket – 4,95 euro Incl. Track and trace Wanneer je in de checkout kiest voor de verzendmethode 'PostNL pakket' wordt je pakket afgeleverd door een bezorger van PostNL. Bij deze verzendmethode ontvang je ook een track & trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering. Deze track & trace code ontvang je van ons vanaf het moment dat het pakketje ons magazijn verlaat.
  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
    Wij leveren binnen 1-3 werkdagen. Hieronder kun je zien op welke dag jij jouw pakketje kunt verwachten nadat deze door ons is aangeleverd bij de vervoerder. Op het moment dat jou pakketje is aangemeld bij de vervoersdienst ontvang je een track and tracecode, waarme je de status kunt zien. Verzonden - te verwachten Maandag - Dinsdag Dinsdag- Woensdag Woensdag- Donderdag Donderdag- Vrijdag Vrijdag- Zaterdag Zaterdag- Dinsdag Zondag- Dinsdag
  • Hoe maak ik een account aan?
    Door een account aan te maken heb je voordelen! Zo kun je namelijk al je bestellingen snel terugvinden, producten toevoegen aan je verlanglijst en daarnaast heb je als eerste toegang tot onze sale avonden. Wij slaan je gegevens veilig op en zorgen dat hier op de juiste wijze mee om wordt gegaan. Onderstaand kort hoe je een account precies aanmaakt: Je kunt ook tijdens het afrekenen van je bestelling een account aanmaken, dit is echter niet verplicht.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?"
  • Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?
bottom of page